Bartello, держи
короче, понравиться вам все это:
вот вся переписка, не знаю как вам это понравиться
1. hoi, Zoals ik al in men vorige mail zei , jullie zijn russen en hebben een eigen speelserver . Deze server is voor Nederlandese en Belgische spelers .Daarom heeft iedereen in jullie clan een ban . Deze word ook niet opgeheven . Stond ook in de regels dat het niet is toegelaten op andere server te spelen zonder dat je de taal niet kent .
Grtz
Leeuwke
> From: Мой адрес
> To: naftje@hotmail.com
> Subject: Re: RE: Mijn inkeping van vampirjona van server 4
> Date: Sun, 20 Jan 2008 20:43:54 +0300
>
> U zult, als ik niet in de Nederlandse taal van mededeling schreef, het meer woord van eer ik niet zult zijn excuseren.
> Maar voor wat zij mijn blokkeerden [soklanov]?
> zag ik eenvoudig blik in het blad [zabanennykh] en, dat daar volledig onze clan, in welk probleem?
> en het is mogelijk het bewijs van belediging [a].
> toelage aan me als u tevreden [skrinshchoty] ([skriny])
2. Hoi ,
Waarom denk je dat bijna elk land zijn servers heeft ? Voor dit probleem te verkomen . Deze regel komt niet van mij uit maar van gameforge zelf . Ik handel enkel naar de regels dat ik voorgeschoteld krijg . Als wij naar de jullie server komen en het blijkt dat we jullie taal niet kunnen krijgen wij daar ook een ban voor . dat is een alegemene regel . Ben je hier niet akkoord mee moet je teneerste al bij men hogere zijn . ( Nemesis_13 en Lord Flash ) Als je je nog niet kunt vinden in hun antwoord moet je contact opnemen met gameforge .
Grtz
leeuwke
> Date: Mon, 21 Jan 2008 01:14:13 +0300
>
> dit is het onderscheid van spelers?
> dit is niet eerlijk, ik waar de behoefte, daar en ik zegt het spel, u aan me nauwkeurige reden, persoonlijk I niemand mededeling schreef, of besliste u allen niet uw spelers te blokkeren?
> Wij kunnen op u aan de ontwikkelaars van spel, ook, in de belasting van het wetshof worden geklaagd, mensenspel, te verzwakken B, en hier, [knuppels], waarworden bezocht die aan [akk], maar u zij niet blokkeerde voor welke
3. было пустым от него
4. hoi
Sorry voor de vorige lege mail , Zoals ik net al zei neem contacht met hun op . Maar ik zou eerst een betere vertaler zoeken als ik van jou was .
> Date: Mon, 21 Jan 2008 01:29:23 +0300
>
> maar ik herhaal, geen die ik op de Russische taal schreef, bewijzen aan me dat ik op de Russische taal schreef, waar het bewijs, waar [skriny], me uw antwoord niet schikt.
> Ik wil zien door mijn ogen dat ik op mijn taal iemand van mededeling schreef, verleen hen aan me.
> persoonlijk als ik mededelingen over de buitenlandse servers andere spelers schrijf, gebruik ik vertaler.
> Ik zal zelfs en en Nemesis_13 van Lord van flits, ons laten kijken schrijven, die zij zullen beantwoorden.
5. Hi,
I realy don't know which translator you use, but it's realy crap, I can't
understand a word of it...
If you read the ingame rules for Bitefight.nl you can read the following:
Attention: Bitefight.nl has to be played in Dutch, if you don't speak
Dutch you have the risk of being banned! Please play the game in your
respective language, or play bitefight.org
That's why you're banned.
Regards,
Nemesis_13 SGO Server 3/4/5
> Hoe gaat het met u!
> Ik zou voor welke willen leren, voor welke reden geblokkeerde mijn, ja
> zelfs niet alleen mijn [akk], maar andere [akki] van mijn [soklanov].
> de spel exploitant vroeg om aan u worden verbonden.
> en ik wil, wat aan me bewijzen verleende ([skrin] - foto)
> ik had geen storingen op uw spelserver niet, en hier zij niet blokkeerden
> voor welke.
> of dit is onderscheid, dat slechts de spelers van uw land kan spelen?
>
6. hoi,
Bitefight.nl is bedoeld voor nederlandstalige spelers. daarom is jouw account nu gebanned.
mvg,
Lord Flash
Game Admin
> To: belgian_psycho13@hotmail.com ; nemesis_13@bitefight.nl
> CC:
> Subject: Mijn inkeping van vampirjona van server 4
> Date: Mon, 21 Jan 2008 01:44:33 +0300
>
> Hoe gaat het met u!
> Ik zou voor welke willen leren, voor welke reden geblokkeerde mijn, ja zelfs niet alleen mijn [akk], maar andere [akki] van mijn [soklanov].
> de spel exploitant vroeg om aan u worden verbonden.
> en ik wil, wat aan me bewijzen verleende ([skrin] - foto)
> ik had geen storingen op uw spelserver niet, en hier zij niet blokkeerden voor welke.
> of dit is onderscheid, dat slechts de spelers van uw land kan spelen?
Вот мое самое первое сообщение, которое осталось без внимания:
Hoe gaat het met u de geëerbiedigder exploitant!!!!
Ik zou willen leren om welke reden die zij van mijn spel hebben geblokkeerd [akaunt]. Ik speel van de [svego] computer, speelt niemand.
Ik zou willen leren voor wat zij mijn [akk] van
dank voor de aandacht blokkeerden
Niemand speelt naast me, zou ik reden willen leren, de brief aan gebruikers [nikoiu] ik schrijf niet, val ik aan op 4 keer in 24 uren, en dat is dunnere frequente, uitrekkende VERTICAAL, en niet [GOROZONTALNAYA]
Dank voor de aandacht, met de eerbied voor vampirjona
А вот иое последнее сообщение всем троим:
Ik wil op die server spelen waar het speelde, maar ik wil niet door daar tweede van [akk] creëren, volgens de regels is het niet kan op die server, waar u [akk] om door de tweede hebt te creëren, dit wordt geteld [mult]. Terugkeer naar me mijn Perzisch!!!!
Ik wil spelen, waar zij!!! speelde!
а вот и сам переводчик :
http://www.worldlingo.com/ru/websites/url_translator.html
переводчик чего-то глючить стал